Skydoo support

Pomoc
i wsparcie techniczne

Support

Napisz wiadomość i przedstaw nam swój problem, skontaktujemy się w ciągu 24 godzin i znajdziemy rozwiązanie.

TeamViewer

Zainstaluj program umożliwiający zdalny dostęp do pulpitu. Uzyskasz wsparcie naszych ekspertów.

Panel Klienta

Napisz wiadomość i przedstaw nam swój problem, skontaktujemy się w ciągu 24 godzin i znajdziemy rozwiązanie

Witamy na stronie wsparcia technicznego Skydoo.

Z myślą o naszych klientach stworzyliśmy wygodną i intuicyjną platformę, która umożliwia szybkie rozwiązanie problemów technicznych.
Dostępne opcje wsparcia:

  1. Logowanie do panelu administracyjnego
    Aby uzyskać dostęp do swojego konta, kliknij ikonę logowania do panelu administracyjnego. Dzięki temu będziesz mógł zarządzać swoimi usługami oraz monitorować status zgłoszeń.
  2. Zgłoś problem lub wyślij wiadomość

    Masz problem techniczny lub pytania? Skontaktuj się z nami bezpośrednio, klikając tutaj i wypełniając formularz zgłoszeniowy. Nasz zespół wsparcia skontaktuje się z Tobą najszybciej jak to możliwe.
  3. Pobierz TeamViewer

    W celu zdalnego wsparcia oferujemy możliwość zainstalowania programu TeamViewer. Kliknij tutaj, aby pobrać i zainstalować aplikację, która umożliwi nam zdalne rozwiązanie Twojego problemu.

Najczęściej zadawane pytania

Szybka pomoc FAQ

  • Strona nie wyświetla się

    Jeśli strona internetowa w ogóle się nie ładuje, sprawdź następujące rzeczy:

    • Upewnij się, że masz aktywne połączenie z internetem.
    • Spróbuj odświeżyć stronę (przycisk F5 lub ikonka odświeżania w przeglądarce).
    • Sprawdź, czy adres strony jest wpisany poprawnie.
    • Spróbuj otworzyć stronę w innej przeglądarce lub na innym urządzeniu.
    • Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia technicznego.

  • Strona wyświetla się, ale nie pokazują się wszystkie elementy?

    Jeśli strona się ładuje, ale nie wszystkie elementy są widoczne lub działają poprawnie, spróbuj poniższych kroków:

    • Odśwież stronę (F5).
    • Upewnij się, że masz zainstalowane i włączone najnowsze aktualizacje przeglądarki.
    • Sprawdź, czy nie masz włączonych rozszerzeń blokujących (np. AdBlock), które mogą wpływać na wyświetlanie treści.
    • Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki i pliki cookie.
    • Jeśli problem nie ustępuje, zgłoś go do naszego działu wsparcia technicznego.

  • Nie potrafię lub nie mogę wykonać zaleceń wsparcia technicznego?

    Jeżeli napotykasz trudności w realizacji instrukcji podanych przez nasze wsparcie techniczne, skontaktuj się z nami bezpośrednio:

    • Zadzwoń na naszą infolinię wsparcia technicznego, aby przejść przez kroki razem z naszym konsultantem.
    • Upewnij się, że masz zainstalowane i włączone najnowsze aktualizacje przeglądarki.
    • Sprawdź, czy nie masz włączonych rozszerzeń blokujących (np. AdBlock), które mogą wpływać na wyświetlanie treści.
    • Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki i pliki cookie.
    • Jeśli problem nie ustępuje, zgłoś go do naszego działu wsparcia technicznego.

  • ak uruchomić zdalny dostęp do mojego komputera?

    Aby umożliwić naszemu zespołowi wsparcia technicznego zdalny dostęp do Twojego komputera:

    • Pobierz i zainstaluj aplikację TeamViewer (instrukcje dostępne na naszej stronie).
    • Po uruchomieniu aplikacji, podaj nam numer ID i hasło do połączenia, które wyświetli się na ekranie.
    • Poczekaj, aż nasz technik połączy się z Twoim komputerem i przeprowadzi diagnozę.

    Jeśli masz problemy z uruchomieniem programu lub nie wiesz, jak to zrobić, skontaktuj się z nami telefonicznie.

  • Skąd wziąć dane do logowania do CRM?

    Dane do logowania do systemu CRM są dostarczane podczas wdrożenia systemu w Twojej firmie. Jeśli nie otrzymałeś danych lub nie pamiętasz swojego loginu, skontaktuj się z administratorem systemu w Twojej firmie lub z naszym działem wsparcia technicznego, aby uzyskać pomoc.

  • Wpisuję dane do logowania, ale nie mogę dostać się do panelu?

    Jeśli dane logowania nie działają, spróbuj następujących kroków:

    • Upewnij się, że wpisujesz poprawne dane (login oraz hasło), sprawdź wielkość liter i upewnij się, że Caps Lock jest wyłączony.
    • Spróbuj wyczyścić pliki cookie i pamięć podręczną w przeglądarce.
    • Sprawdź, czy Twoje konto nie zostało zablokowane po wielokrotnych nieudanych próbach logowania.
    • Jeśli nadal masz problem z dostępem, skontaktuj się z naszym wsparciem technicznym.

  • Jak odzyskać hasło do logowania?

    Aby odzyskać hasło:

    • Na stronie logowania kliknij link „Zapomniałem hasła”.
    • Wprowadź swój adres e-mail, który jest przypisany do konta.
    • Otrzymasz wiadomość z linkiem do resetowania hasła. Kliknij w link i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby ustawić nowe hasło.

    Jeśli nie otrzymasz e-maila z linkiem lub masz inne problemy, skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci odzyskać dostęp do konta.

Poznaj naszą ofertę

Kompletne usługi
dla firm w sieci

Rozwiązania IT
Dla biznesu

Identyfikacja
Wizualna

Poszerzanie
Zasięgów SEO

Masz pytania?